Рукшинська сільська об'єднана територіальна громада

Чернівецька область, Дністровський район

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ Спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг»

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

Спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради

  1. Загальна частина

1.1. Спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради – працівник місцевого самоврядування, який діє відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги».

1.2. Спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Рукшинської сільської ради призначається на посаду розпорядженням сільського голови за результатом конкурсного відбору або іншим способом, передбаченим законодавством та звільняється з посади селищним головою.

1.3. Спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради безпосередньо підпорядкований і одержує доручення від начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради.

1.4. На посаду спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради призначається особа, яка має освіту за освітньо-кваліфікаційним рівень бакалавра або молодшого спеціаліста, та стаж роботи за фахом на службі не менше одного року, або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років.

1.5. У свої діяльності спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради керується:

- Конституцією України;

- Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємці та громадських формувань;

- Закон України «Про Державний земельний кадастр»;

- указами і розпорядження Президента України;

- постановами, розпорядженнями та наказами Кабінету Міністрів України;

- кодексом законів про працю України;

- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстрації»

- нормативно-правовими документами, наданими спеціально уповноваженим органом з питань державної реєстрації;

- іншими нормативними документами органів державної влади, що стосуються державної служби та органів місцевого самоврядування (Закони України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про запобігання корупції» та ін. );

- Регламентом роботи виконавчого комітету Рукшинської сільської ради та інструкцією з діловодства;

- Регламентом роботи Рукшинської сільської ради;

- правилами ділового етикету;

- правилами охорони праці та протипожежної безпеки;

- правилами внутрішнього розпорядку;

- рішеннями Рукшинської сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями голови Рукшинської сільської ради;

- законодавчими актами та нормативними документами з питань надання адміністративних послуг населенню;

- Положенням про відділ «Центр надання адміністративних послуг» та її виконавчого комітету Рукшинської сільської ради;

- Регламент роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради.

 

 ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ

Спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» зобов’язаний:

2.1. Надавати суб’єктам звернень вичерпну інформацію і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

2.2. Приймати від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснювати їх реєстрацію та подавати документи (їх копії) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

2.3. Видавати або забезпечувати надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішенням поро відому в задоволені заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.4. Здійснювати контроль за додержання суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

2.5. Брати участь у підготовці проектів актів, програм, що належать до компетенції відділу «Центр надання адміністративних послуг».

2.6. Дотримуватись процесів та процедур надання адміністративних послуг.

2.7. Узагальнювати й аналізувати стан роботи щодо надання якісних послуг суб’єктам звернень.

2.8. Забезпечувати ведення діловодства згідно з номенклатурою справ та вимогами чинного законодавства.

2.9. Вживати заходів щодо висвітлення роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» у засобах масової інформації та на офіційному стані Рукшинської сільської ради.

2.10. Вивчати досвід роботи Центрів надання адміністративних послуг інших громад.

2.11. Сприяти створенню належних умов праці у центрі, виносити пропозиції начальнику відділу «Центр надання адміністративних послуг» щодо матеріально-технічного забезпечення відділу.

2.12. Спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» межах покладених обов’язків та на підставі даних доручень є відповідальною особою, яка обробляє та надає з питань, віднесених до його компетенції, інформацію та відповіді за запитами на інформацію відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” та несе відповідальність за забезпечення належного виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

2.13. Забезпечувати належне виконання вимог Закону України Про захист персональних даних з питань, віднесених до його компетенції.

2.14. Надавати адміністративні послуги у випадках, передбачених законом.

2.15. Врегульовувати питання черговості та громадського порядку в Центрів надання адміністративних послуг.

2.16. Виконувати доручення начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг».

2.17. Здійснювати розгляд звернень, пропозицій, зауважень, заяв, клопотань, скарг, запити громадян, їх об’єднань, органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, що належать до компетенції відділу «Центр надання адміністративних послуг».

2.18. Формувати та вести автоматизовану систему діловодства. Проводити впорядкування та передачу облікових справ для передачі в архів.

2.5. Розробляти та вносити змін і доповнення до інформаційних та технологічних карток.

 

 ПРАВА

Спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» має право:

3.1. Безоплатно одержувати від суб’єктами надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг, в установленому законом порядку.

3.2. Погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративних послуг без залучення суб’єктами звернення з дотриманням вимог Закону України Про захист персональних даних.

3.3. Інформувати начальника відділу «центр надання адміністративних послуг» та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень.

3.4. Посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фото копії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративних послуг.

3.5. Порушувати клопотання перед начальником відділу «Центр надання адміністративних послуг» щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи з Центру.

3.6. Одержувати в установленому законом порядком від структурних підрозділів Рукшинської сільської ради, підприємств, установ та організацій необхідну інформацію для виконання покладених на відділ функцій.

3.7. Повертати на доопрацювання неналежно оформлені документи.

3.8. Вносити пропозиції щодо вдосконалення та покращення роботи Центру.

3.9. Має право на захист своїх прав, свобод, честі та гідності і ділової репутації.

3.10. Має право на належні умови праці.

3.11. Здійснювати видачу документів через Центр надання адміністративних послуг.

 

 Відповідальність

4.1. Спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради несе відповідальність за:

- затримку та низький рівень роботи у досягненні поставлених цілей;

- неякісне або своєчасне виконання посадових завдань та обов’язків;

- бездіяльність, або невикористання наданих прав;

- порушення норм етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування;

- умисне чи необережне розголошення інформації, що охороняється законом.

4.2. Роботу спеціалістів відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради оцінює безпосередньо начальник відділу на наступних показників:

- виконання вимог посадової інструкції та здійснення окремих доручень раніш встановлених строків;

- своєчасність складання необхідної звітності та інформації;

- відсутність порушень правил внутрішнього розпорядку.

4.3. Несе відповідальність за недотримання внутрішнього трудового розпорядку та трудової дисципліни.

4.4. Спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради несе відповідальність, передбачену законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, законом України “Про запобігання корупції” та може бути притягнутий до цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та у порядку, передбачених чинним законодавством України.

 

Взаємодія

5.1. Спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради при виконані покладених на нього завдань і функцій взаємодіє з начальником відділу, адміністраторами, державними реєстраторами та спеціалістами у порядку, який визначений Положенням про відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Рукшинської сільської ради.

5.2. На час відсутності (відпустка тощо) адміністратора його обов’язки виконує інший спеціаліст чи адміністратор згідно з розпорядженням сільського голови.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь