ЯК СФОРМУВАТИ ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК ЗА ПАПЕРОВИМ ЛИСТКОМ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ
Заява-розрахунок формується в розділі «Заяви-розрахунки» електронного кабінету страхувальника.
Після заповнення реквізитної частини заяви-розрахунку з обов’язковим вибором в реквізиті «тип ЗР» - «Паперові листки непрацездатності» надається можливість включити в заяву-розрахунок інформацію про паперовий листок непрацездатності та кошти нараховані застрахованій особі, а також завантажити його скановану копію.
Також до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та скановані копії документів, які можуть бути корисними при прийняті рішення щодо фінансування.
УВАГА! Скан-копії, додані до заяви-розрахунку не зберігаються при збереженні чернетки. Тому їх потрібно додавати лише перед формуванням друкованої заяви та відправленням до Пенсійного фонду.