Для зручності користувачів та оперативного формування заяв-розрахунків вдосконалено роботу вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України
Дата: 19.01.2023 15:13
Кількість переглядів: 105
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ відбулось оновлення програмного забезпечення в частині змін, які стосуються формування заяв-розрахунків.
Ключові зміни:
- надано можливість завантажувати дані до Додатку 1 заяви-розрахунку, що сформовані в програмному забезпеченні ведення бухгалтерського обліку. Завантажити файл у «json-форматі» можна після заповнення основних атрибутів заяви-розрахунку.
- Умовно-постійні реквізити основної частини заяви-розрахунку (місцезнаходження (місце проживання), ПІБ посадових осіб, телефон, розрахунковий рахунок, найменування банку страхувальника, МФО) автоматично заповнюються за даними попередньої заяви-розрахунку, але залишаються відкритими для подальшого редагування.
- Для заяви-розрахунку у статусі «Не прийнято» розширено відображення поля причини відхилення заяви-розрахунку, що дозволить бачити коментар фахівця Пенсійного фонду щодо причини неприйняття заяви-розрахунку.
- Реалізована можливість в електронному кабінеті сформувати Додаток 2 до заяви-розрахунку для листків непрацездатності по нещасних випадках на виробництві та професійних захворювань.
- В заяві-розрахунку додали можливість сортувати листки непрацездатності за критеріями.
Актуальна Інструкція щодо формування та подання заяв-розрахунків до Пенсійного фонду України розміщена в електронному кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України у розділі «Заяви-розрахунки».