ТРИВАЄ РЕЄСТРАЦІЯ ЕЛЕКТРОННИХ КАБІНЕТІВ НАДАВАЧІВ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ НА ВЕБПОРТАЛІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
Нагадуємо надавачам комунальних послуг про важливість здійснення до 1 січня 2023 року реєстрації електронних кабінетів на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), що є необхідним кроком в налагодженні інформаційного обміну для призначення й розрахунку субсидій і пільг.
Це, зокрема, стосується:
- управителів багатоквартирних будинків;
- об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;
- житлово-будівельних кооперативів;
- виконавців комунальних послуг;
- балансоутримувачів та інших суб’єктів житлово-комунальної сфери.
Щоб зареєструватись на вебпорталі Пенсійного фонду України для подальшої роботи в «Особистому кабінеті спеціаліста надавача ЖК послуг», потрібно:
• визначити для реєстрації на вебпорталі відповідальних осіб з обов’язковою наявністю службового кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
• інформацію щодо визначених осіб (прізвище, ім’я, по батькові, контактний номер телефону, e-mail для листування) та сертифікати їхнього кваліфікованого електронного підпису надіслати до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області на електронну адресу info@cv.pfu.gov.ua;
• після реєстрації сертифіката в програмних комплексах Пенсійного фонду України посадова особа отримає доступ до «Особистого кабінету спеціаліста надавача ЖК послуг» на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
В разі зміни особи, відповідальної за інформаційну взаємодію, необхідно письмово повідомити про це Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області та надати інформацію про нового співробітника й сертифікати його службового кваліфікованого електронного підпису.
Телефони для довідок: (0372) 51-69-20, (03734) 2-41-43.
Офіційна електронна адреса: info@cv.pfu.gov.ua
Офіційна сторінка Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області в мережі Facebook - facebook.com/cv.pfu.gov.ua