Рукшинська сільська об'єднана територіальна громада

Чернівецька область, Дністровський район

Увага! Конкурс!

Дата: 12.02.2021 12:50
Кількість переглядів: 705

Фото без опису

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади: державний реєстратор Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рукшинської сільської ради (1 штатна одиниця).

 

Найменування посади та умови праці

  • державний реєстратор Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рукшинської сільської ради (1 штатна одиниця)
  • Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги».

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду

Вимоги до претендентів на вакантну посаду державний реєстратор Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рукшинської сільської ради

  • громадянство України та досконале володіння державною мовою;
  • вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора – не менше одного року;
  • успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку здійснення контролю, встановленому Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб`єктом державної реєстрації);
  • успішне проходження професійної компетентності для осіб, які не перебували на посаді державного реєстратора (здійснюється шляхом тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації таких осіб).

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

  • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
  • автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копію паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • копію документа про  освіту;
  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;
  • 2 фотографії 3×4;
  • заповнену особову картку встановленого зразка;
  • Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Документи подаються  у Рукшинську сільську раду за адресою: вул. Головна, 35а, с. Рукшин, Хотинський р-н, Чернівецька обл. 60030; тел. для довідок – 42-2-10.

Заяви про участь у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування даного оголошення.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь