Увага! Конкурс!
Дата: 12.02.2021 12:50
Кількість переглядів: 705
Оголошення
про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади: державний реєстратор Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рукшинської сільської ради (1 штатна одиниця).
Найменування посади та умови праці
|
- державний реєстратор Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рукшинської сільської ради (1 штатна одиниця)
- Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги».
|
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду
|
Вимоги до претендентів на вакантну посаду державний реєстратор Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рукшинської сільської ради
- громадянство України та досконале володіння державною мовою;
- вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора – не менше одного року;
- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку здійснення контролю, встановленому Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб`єктом державної реєстрації);
- успішне проходження професійної компетентності для осіб, які не перебували на посаді державного реєстратора (здійснюється шляхом тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації таких осіб).
|
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання
|
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копію паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
- копію документа про освіту;
- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;
- 2 фотографії 3×4;
- заповнену особову картку встановленого зразка;
- Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Документи подаються у Рукшинську сільську раду за адресою: вул. Головна, 35а, с. Рукшин, Хотинський р-н, Чернівецька обл. 60030; тел. для довідок – 42-2-10.
Заяви про участь у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування даного оголошення.
|
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)
« повернутися