Завершення тренінгу з покращення якості надання адміністративних послуг.
Сьогодні в межах проекту Roll-out Phase of Ukraine Local Empowerment, Accountabiliti and Development Programe (U-LEAD)/ Назва проекту "Розширення місцевих повноважень, підзвітності та розвитку" (U-LEAD), раунд 2 завершився двохденний тренінг на тему "Ділова етика та ефективна комунікація з відвідувачами ЦНАП".
Однією з тем була клієнтоорієнтованість, конфлікти та методи їх вирішення.
Вчились по презентації підготовленій експертами напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми ULEAD з Європою / ULEAD with Europe. Напрям управляється Шведським агенством міжнародного співробітництва та розвитку (Sida) і реалізується шляхом делегованого співробітництва міжнародною організацією SKL International, дочірньою компанією Шведської асоціації муніципалітетів та регіонів (SALAR).
Сайт напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми ULEAD з Європою / ULEAD with Europe:
TSNAP.ULEAD.ORG.UA
#РізнігромадиСпільнірішення
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)