ЩО ОЗНАЧАЮТЬ СТАТУСИ ОПРАЦЮВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЗВЕРНЕННЯ “СКАНКОПІЯ ТРУДОВОЇ КНИЖКИ”– “ВІДХИЛЕНО / СКАСОВАНО ВИКОНАННЯ”? ЯКЩО ЗВЕРНЕННЯ В СТАТУСІ “ВИКОНАНО”, ЦЕ ОЗНАЧАЄ ЩО РОБОТА ВЖЕ ЗАВЕРШЕНА
У розділі “Звернення” кабінету страхувальника відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника з відображенням статусу обробки.
Статус звернення «Виконано» свідчить, що сканкопії опрацьовані та дані про трудові відносини працівника актуалізовано.
Статуси звернення «Відхилено / Скасовано виконання» - означають, що ці звернення містять певні помилки, не опрацьовані та потребують повторного подання (опис причини відхилення вказано в реквізиті «Повідомлення»).
Інші статуси означають, що звернення знаходиться ще в опрацюванні фахівцями Пенсійного фонду.
Однак звертаємо увагу, що хоч статус “Виконано” і свідчить про успішне опрацювання, утім його все одно варто відкрити і переглянути чи є якісь зауваження від фахівців Пенсійного фонду в реквізиті «Повідомлення». Якщо так - потрібно проаналізувати їх та визначити, якого періоду вони стосуються та про яку помилку йдеться.
Якщо зауваження стосуються минулих періодів роботи, неодмінно потрібно повідомити про це працівника. Далі вже самому працівнику варто потурбуватись про виправлення в трудовій книжці, а коли це неможливо — подбати про надання до Пенсійного фонду додаткових документів, що підтверджують зарахування того чи іншого періоду роботи до страхового стажу (диплом, військовий квиток, довідки, витяги з наказів тощо).
Якщо ж зауваження стосується записів, зроблених нинішнім роботодавцем - необхідно провести відповідні виправлення згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників № 58 та повторно передати скановані копії, ТІЛЬКИ титульної сторінки та сторінки зі змінами.