ПРО ЗМІНУ ЯКИХ ОБСТАВИН НЕОБХІДНО ПОВІДОМЛЯТИ ОРГАНИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ТА ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОДАВАТИ ПРИ ЗВЕРНЕННІ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ СУБСИДІЇ НА НЕОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД
Громадяни, яким призначені житлові субсидії, зобов'язані упродовж 30 календарних днів поінформувати орган Пенсійного фонду України про виникнення обставин, які справляють вплив на призначення цього виду допомоги.
Повідомляти потрібно про:
- зміну складу зареєстрованих/задекларованих у житловому приміщенні членів домогосподарств;
- зміну соціального статусу членів домогосподарства;
- зміну в складі сім'ї члена домогосподарства;
- зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
- зміну управителя, виконавця комунальних послуг (крім випадків, коли інформація про зміну надається виконавцем послуги), створення об'єднання.
Надавати інформацію органам Пенсійного фонду необхідно також у випадках, якщо:
- будь-хто зі складу домогосподарства чи членів родини на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, набув право власності на транспортний засіб, який підлягає реєстрації в установленому законодавством порядку, з року випуску якого минуло менше п'яти років (крім мопеда і причепа); на більш ніж один транспортний засіб, що підлягає реєстрації в установленому законодавством порядку, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа);
- будь-хто із складу домогосподарства або член родини упродовж 12 місяців перед місяцем звернення за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив на суму, яка на дату проведення операції перевищує 50 тис. гривень:
- особа зі складу домогосподарства або член родини перебував понад 60 днів за кордоном;
- будь-хто зі складу домогосподарства або член родини на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має у власності більше одного житлового приміщення (квартиру, будинок)
Інформувати треба також про настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії на понаднормову площу житла.
Для призначення субсидії на неопалювальний сезон потрібно подавати такі документи:
- заяву;
- декларацію;
- довідку про доходи - у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом уповноваженого органу у визначеному законодавством порядку. У разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою до декларації потрібно додати письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
- копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);
- договір наймання (оренди) житла (за наявності);
- рішення суду (за наявності);
- інші документи.
- Власникам квартир, в яких фактично проживає менше людей, ніж зареєстровано, необхідно подати також акт обстеження або довідку про це. Відповідно до індивідуальної ситуації заявника можуть знадобитися й інші документи, що визначається в процесі розгляду звернення.
Звертатись за призначенням субсидій можна до органів Пенсійного фонду або місцевого самоврядування, у тому числі є можливість надіслання їх поштою або в електронній формі (через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду України, засобами Порталу Дія), повідомила фахівчиня пенсійної служби.